Satan vilken ryggvärk

Trodde inte att man kunde få så ont i ryggen av att verkligen lägga manken till och sitta vid datorn och plugga flera timmar om dagen, lägg då till att jag troligtvis spenderar lika mycket tid framför datorn när jag är klar. Men sak samma, min rygg mår inte bra just nu så imorgon blir det gymmet och lite träning av ryggmuskler tror jag. I vilket fall som helst har det varit en sjukt produktiv dag, har hunnit med hur mycket som helst utan att stressa och tiden har rusat iväg.
Tillbaka till gamla tekniken när det gäller tentaskrivning också. Funkar bättre än det förra där jag övergav det och fick komplettering. Nu är jag tillbaka på banan. Men det är inte roligt för fem öre. Om jag säger såhär, tentan är inte svår det är bara så tråkig att man konstant måste knuffa ut alla andra roligare tankar ur skallen. Fokus har liksom inte varit konstant på en sak. Det är nästan så man får självmordstankar när man sitter med den.
Känns iaf som att jag har gjort bra ifrån mig idag, klapp på axeln. Det känns dessutom inte som att jag blir kvar i Örebro tills på fredag heller vilket är skitskönt. Har jag tur kan jag åka hem redan efter salstentan på onsdag! Lämna in hemtentan då eller ta hem och skicka med posten.

Såhär såg jag ut för typ 1 timme sen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0