Sämsta ursäkten någonsin!

Alltså ÖBO borde får första pris i sämsta hyresvärd någonsin. Min granne ringde till dem idag angående att vårat internet inte fungerar hemma. Det försvann tisdag morgon förra veckan vi fick tillbaka det för några timmar i tisdags eftermiddag och morgonen efter var det borta. Så hon ringde och frågade vad som var problemet nu då eftersom det återigen inte fungerade. "Jo mössen har bitit av sladden".. Alltså är inte det en av de dummaste ursäkterna någonsin? Är inte ÖBO lite dåliga på att kolla så saker och ting är helt isåfall? Så min granne frågade när fixar ni det då? och fick till svar att det hade kunnat fixas i eftermiddag men det har inte gjorts så jag vet inte.

Asssååå ååååååååååååååååååh!!! Trött blir man! Jag förväntar mig någon form av ersättning, så är det bara!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Drygt!



Det var en räkning på ett kredikkort vi ville prioritera att få bort nu när vi kommit upp i en bra summa på sparkontot. M har via sitt jobb vilket ger sjuka rabatter men det var däck och lite annat, nu är det borta iaf! Hade dock kännts bättre att sätta allt på sparkontot, men men vi får passa på medan jag jobbar och får in lite mer pengar än vad jag kommer att få sedan.

2010-11-25 @ 20:37:07
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0