Sådär ja...

Tillbaka från friskis en aning svettigare, tillbaka från Willys en aning fattigare men lite mat rikare samt att jag tillagat en underbar middag. Testade för första gången kycklingfärs och kryddade med curry, till det hade jag lite räddisor, blomkål och broccoli. Inte helt fel måste jag säga. Lär bli samma imorgon eftersom det inte var någon idé att dela på färsen. Men får göra lite andra grönsaker istället. kålsallad kanske?

Nu blir det tv-kväll. Repotage om Harry Potter och lyxfällan eller criminal minds.


Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag kan tänka mig att det är gott med curry, man skulle ju kunna ha i en skvätt grädde så det blir som en köttfärssås fast med kyckling och och curry och så ris till för oss som äter det. Nu gav du mig en idé, ska absolut testa det någon dag!

2010-11-19 @ 09:23:47
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0