Omänskligt tidigt

Jag har efter mycket om och men lyckats ta mig ur sängen. Lite huvudvärk har jag nog även fast jag drack hur mycket vatten som helst igår så blir nog att pimpla idag också. Känner mig trött och seg faktiskt men så brukar jag alltid vara när jag får tvinga mig ur sängen. Ge det lite tid och jag kommer vakna till.

Anledningen till att jag är uppe redan (9 är mer min tid) är att jag har seminarium om en halvtimme. Och efter det (usch) till gyn för cellprov. Ja jag vet att det inte är farligt men det är knappast roligt. Sen blir det mer plugg. Instuderingsuppgifter hjälper så jävla mycket, tycker alla kurser borde ha.

Förresten så provade jag ännu några jeans och jag kan ha dem allihopa nu!! Wiiieeee =D

Kommentarer
Postat av: Isabel

Lycka till! Aldrig kul att gå till gyn men det går över fort iallafall!



Det är denna kräm, älskar den och alla produkter i denna serie:

http://www.loreal-paris.se/ansiktsvard/ansiktsvard/hydrafresh/hydrafresh-creme-normal-skin.aspx

2010-11-02 @ 09:48:53
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0