Nu har jag slappat

Finns det något bättre än ett varmt bubbelbad när det är kallt ute? Det var jättemysigt att bara ligga och guppa samtidigt som jag lyssnade på Harry Potter och dödsrelikerna på ipoden. Jag orkar verkligen inte läsa efter flera veckor av intensivt plugg så är skönt att kunna lyssna när man gör något annat. Och jag vill gärna ha "läst" boken innan onsdag då det är biopremiär. Jag ser fram emot det som bara den! Ska bli otroligt kul faktiskt.

Nu ska jag se om det finns något roligt att se på tv.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Låter riktigt lyxigt! En annan kämpar på med sin fördjupning om komunikation med dementa ;-)

2010-11-11 @ 21:44:20
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0