Misery business

Alltså jag måste få tummen ur arslet snart och skriva klart tidigare forskning till min c-upsats. Det är bara lite kvar och så ska det skickas till min handledare. Ska ha möte med henne imorgon så vi får upp en plan över fortsättningen.

Jag vill ju dra till gymmet också men det blir det inte förrän jag gjort klart detta och skickat det. Som en belöning. Träning är skitkul, uppsats är inte så kul men måste göras. Så arbeta, belöning, arbeta och belöning. Här blir det ingen belöning i något ätbart! Glöm det!

I helgen blir första gången jag festar dvs dricker alkohol på 2 månader. Kan bli intressant! Så det är vad jag ser fram emot just nu. Sen ska jag shoppa på lördag har jag tänkt. Prova massor och massor av kläder, bara för att jag kan och har mindre storlek nu är förr =D muahahaha

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Tack för att du varit med i "Veckans blogg".

Nu ligger det tre vinnare länkade hos mig - kanske blev det just din blogg!



Passa på att anmäla dig till nästa veckas tävling!



Ha en fortsatt trevlig kväll!

2010-11-22 @ 21:57:27
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Iveranette

Very impressed!

2010-12-20 @ 17:12:22
URL: http://iveranette.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0