Mer plugg

Idag ska jag försöka lägga lite mer tid på Tricks of the trade och Urvalsdelen som vi ska behandla till seminariet imorgon. Läste i torsdags men vet inte om det gav mig så mycket. Helgen har som sagt tillbringats med att göra instuderingsuppgifter till resttentan. Det är 4 olika böcker till den och jag har avverkat 2 av dem så det borde ses som godkänt. Roliga är att jag känner igen mycket så det här ska gå, det ska gå bra.

Men som sagt denna delkurs är inte över riktigt än och jag börjar bli lite orolig inför den tentan faktiskt. Brukar inte stressa upp mig utan gilla läget men nu känns det jobbigare eftersom det är metod av alla saker, det tar lite tid att ta till sig.

Har dessutom skapat mig en skön dygnsrytm just nu, är trött vid 11 tiden på kvällen så går och lägger mig strax därefter vilket resulterar att jag vaknar av mig själv runt 8, halv 9 och är pigg. Det gör det lättare att fokusera hela dagen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Godmorgon! härlig bloggg :)¨

allt bra?

kram<3

2010-11-01 @ 11:07:12
URL: http://aooww.blogg.se/
Postat av: t

fick du en bra helg då?



kram :)

2010-11-01 @ 11:09:24
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: Isabel

Vilken sida var det deställde billigt smink ifrån förut? du länkade och jag avr in och kikade och gillade priserna och sparade sidan bland favoriter men den datorn är ju numera skrotad och jag behöver mascara :-)

2010-11-01 @ 12:46:45
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0