Måste inse mina begränsningar

Var ju dum och knäade väggen förra veckan. Sen när det precis gått över körde jag ett hårdpass på gymmet för att kompensera med den dag jag inte kunde gymma och värken kommer tillbaka. Sen tror jag inte att en heldag på Marieberg och en utekväll gjorde saken bättre. Med andra ord, jag har fortfarande lite ont även om det är bättre. Jag vill gymma men det är väl bara att inse att det inte går den här veckan. ungefär som en förkylning, bli frisk ordentligt istället för att springa iväg direkt och bli sjuk igen. Så får sitta hemma och uggla veckan ut. Har jag tur kanske jag kan ta ett pass på fredag eller i helgen.

Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Var glad att det var inte väggen som knäade dig;-)

Onödigt att träna när man har en skada, att gå på halv maskin och göra skadan värre gör ingen nytta,gå och promenera istället, en vecka utan träning dör man inte av. Ha det.

2010-11-30 @ 13:40:21
URL: http://thepirateway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0