Luften gick ur mig helt

Brukar inte känna mig såhär. Har varit ganska produktiv idag och har varit på bra humör tills precis för någon minut sen. Känns som att humöret och energin gick i botten helt. Skulle helst vilja hoppa ner i sängen och inte gå ur den förrän imorgon. Kan man inte få lite förvarning? Har ju tom fått massa nya kläder. Kanske känns bättre om jag provar dem en gång till?

Ingen som är intresserad av en jacka förresten? Har använt den 3 gånger innan jag växte ur den. Eller krympte ur den? vad säger man? Den är iaf för stor för mig nu, ångrar att jag inte köpte en storlek mindre iallafall. Bild finns här då jag bloggade om den förut. Inlägget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0