Lördag

Känns konstigt att det redan är lördag. Det känns inte som lördag alls. Jag vet inte vilken dag det känns som förresten så det är väl lördag. Har världens träningsvärk i magen så blir minimum skrattande idag för det gör ont haha.

Internet är fortfarande inte tillbaka även fast jag kom fram till support igår. De sa att tekniker skulle kolla på det. Tyckte också att det var ÖBO som skulle felanmäla eftersom vi i vanliga fall inte har något kundnummer, var tur att jag hade ett eftersom jag haft erbjudande om snabbare internet gratis i 6 månader. Så få se när det är åtgärdat.

Idag ska jag spendera dagen med att sammanfatta min tidigare forskning. Måste få in den idag då jag inte alls var på humör igår och grejade med annat till analysen istället. Är viktigt att något görs varje dag så i vilken ordning det görs just nu är sak samma.

Är även cocktailparty hos Maria ikväll men i ärlighetens namn är jag inte alls sugen. Kan inte dricka alkohol än eftersom jag är mitt i upptrappningen heller. Jag vet jag har festat utan förut men idag har jag inte lust. Få se kanske blir sugen, beror också på hur långt jag kommer med tidigare forskningen. Skulle behöva tvätta och städa också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0