Hemma i Uppsala

Kom hem utan förseningar. Eller ju 3 minuter i Västerås till Sala men tåget var försenat 3 minuter där också så det var i stort sätt samma sakl. Så nu är jag hemma. Det enda jag hört ett bra tag nu är att jag blivit jättesmal och håller på att försvinna. Samtidigt som på skämt det försöks fresta mig med diverse saker. Måste säga att jag blev lite sugen när mamma bakat bullar precis innan jag kommit hem men nej jag ska inte ha. Ev. lovade jag mormor att vi kunde äta lite räkor och aioli på lördag då jag ändå ska börja trappa upp på måndag å det är okej enligt LCHF som jag vill köra med efter.

Just nu sitter jag och installerar min brors dator. Den har varit trasig så nu är det dags att installera allt på den igen och ja det tar sin lilla tid kan man lugnt säga.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Härligt att de ser skillnad! Hur många kilo är du uppe i nu?

2010-11-11 @ 08:03:25
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0