Fredag!!

Helt sjukt att det är fredag redan. Denna vecka har gått sjukt fort kanske för att det varit den veckan då jag har haft mest att göra typ ever. Men det är en annan femma faktiskt. Och tro mig det är inte över nu har jag helgen på mig att lära in allting men det ska inte vara så stora problem faktiskt. No stress!

För övrigt kommer Elin och Anna hit till Örebro idag och hälsar på mig och Emelie. Men eftersom jag måste plugga på dagarna så kommer de sova hos Emelie å jag får umgås med dem på kvällarna typ. Sånt är livet.

Sen är det dubbel tentavecka nästa med metod mån-fre och sociologi på onsdag 8-13. Finns viljan finns ett sätt och jag klarar det. Sen åker jag hem till Uppsala över helgen. Mamma fyller år på lördan och det är tydligen fars dag på sönda.

Nu ska jag dra till gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0