Första advent

Sjukt hur snabbt tiden går nu alltså. Redan första advent. Inte långt till jul och uppsatsen ska vara klar men det behöver vi ju inte alls tänka på en dag som denna.

Är lite bakis faktiskt och trött efter gårdagen. Som för övrigt var riktigt trevlig. Maten var god och Evelina var jätteduktig. Tror jag ska anställa henne som min hemmagfru när jag tjänar massa pengar haha. Sällskapet var det väl inge fel på heller för övrigt. Umgås med underbart sköna människor som jag kommer sakna när studietiden är över men det vill jag inte heller tänka på. Tror jag gjorde en deal med Emelie igår att nästa höst åker vi till Spanien och pluggar. Annars så kan jag väl säga att jag träffade en söt kille igår. Man kan säga att jag fick en helt annan uppmärksamhet från killar igår, eller har jag blivit mer uppmärksam eller ser grabbarna bättre ut helt plötsligt? I vilket fall som helst så kändes det kul att träffa en kille, där jag sa till Emelie att han var söt, för att sedan faktiskt dansa och umgås med honom hela kvällen. Resulterade också i ett nummerbyte =)

Annars idag ska jag snart till affären, vi ska ha lite adventsmys och baka lussebullar. Mys mys!

Detta är för övrigt mitt bidrag till ett lite mer juligt och mysigt hem haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0