Fan vad jag är grym!!

Kom hem för ett tag sedan efter den sedvanliga varannan-vecka-till-konsulten-trip. Vägning som vanligt och ja jag känner mig sjukt stolt över mig själv. Klapp på axeln. Totalt har jag nu på 4 veckor tappat 9,2 kg!!! Det är sjukt bra jobbat eftersom jag vet att jag kunnat gå ner mer men jag byggt muskelmassa istället i och med alla promenader. Sen är det som sagt "svampveckan" som vi döpt om det till i Cambrigdekurtermer. Nu är det bara att tuta och köra 11 dagar till och sen börja med upptrappningen.


Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Bra jobbat,.varifrån kommer intresset för F1?

Ha det bra.

2010-11-03 @ 19:37:39
URL: http://thepirateway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0