Dagens i-landsproblem

I och med att jag gått ner en hel del i vikt de senaste veckorna har jag problem. Största problemet är faktiskt underkläderna, jag skämtade om att jag hade troshäng och det börjar bli ett problem på riktigt nu. Nästan så man får byta flera gånger om dagen för att de ska sitta bra hahaha. Sen nu har vi det här med BH. De sitter fortfarande bra över bysten men fan runt är det katastrof, sitter inte åt över huvudtaget. Underkläder är inte speciellt billigt heller vad jag minns, så jaa man kanske ska gå utan?

Förresten har jag inte visat skjortan som jag köpte för 2 veckor sen måste det ha varit. Alltså jag kan inte fatta själv att jag har något rutigt på mig, i vilket parallellt universum var det möjligt innan jag köpte den? Men jag gillar den som fan, mer och mer varje gång jag har den på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0