Dagen kunde inte börja bättre!

God morgon allihopa! För det är en god morgon, trots att det är massa snö och skitkallt men jag behöver absolut inte röra en fot utanför dörren idag så det är skit samma.

I vilket fall som helst så kan jag meddela att jag klarade MÅSTE tentan. Fick resultatet imorse när jag loggade in på blackboard. En sten har fallit från mitt bröst, jag har faktiskt varit skitnervös även fast det kändes hur bra som helst när jag skrev den. Man vet ju aldrig. Men godkänd och jag är ikapp poängmässigt under utbildningen. Nu väntas svaren från de senaste tentorna. Grattis till mig Wihooo!

Förresten så hann jag inte blogga igår åd jag var upptagen hela dagen med att baka lussebullar och mjuk pepparkaka med Gabi och Emelie. Nu började vi inte förrän efter kl 14 så det tog sin tid när man sov halva dan eh? Nej jag sov inte ens 5 timmar men det blev sent.

Men idag är jag på banan. Lite bilder från baket igår kommer nog upp under dagen, även från Thanksgiving middagen hos Evelina, vilken var jättetrevlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0