Då var det fredag igen

Jag ska snart till gymmet med Gabi. Asså satan vad skönt det är att träna! Det är riktigt skönt och det har blivit såååå mycket lättare att hoppa, springa och greja men alla kilon som man tappat. Nästan så jag känner mig som en träningsnarkoman just nu men som sagt, livrädd att gå upp och det har jag inte gjort utan har gått ner lite till. Går självklart inte lika fort som på ren kur men sakta men säkert så.

Jag vet snart kommer jag sluta tjata om vikt, träning och mat. Man blir ju så inne i det liksom. Kom på mig själv att kolla innehållsförteckningen på allt jag ville ha på Willys igår. En del stoppade jag tillbaka och tänkte herregud vad har man stoppat i sig? Ja man är lite extrem just nu som sagt. Det blir bättre. Beställde ju en Jägermeister av mormor som ska åka båt idag.

Men jag tror på rätt mat och träning så kommer det inte vara några problem alls.

Så nu måste jag slänga i mig lite mer vatten, bra att grunda lite innan man sticker. Sen blir det uppsatsarbete för hela slanten. Tidigare forskning ska läggas in på ett snyggt sätt, grejer till analysen ska fixas till och kategoriseras samt att jag ska bygga på teorin till analyskategorierna.


Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag ska handla idag så ska kika efter kycklingfärs då. Vi använder alltid vispgrädde i alla matlagning, det är så sjuukt gott och eftersom Alva växer behöver hon bra fett.

Ska försöka komma på resten av veckans mat nu bara...

2010-11-19 @ 10:20:25
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0