Cambridgekuren: dag 38

Alltså jag tror det skett ett mirakel efter att jag påbörjade denna vecka. Jag tappade en hel del i vikt på någon dag. Så i dagsläget med några dagar kvar på ren kur så har jag tappat 13,4 kilo vilket är helt galet. Jag todde det inte riktigt själv först men vågen ljuger inte. Den har inte gjort det hittills så varför nu? Då vill jag säga att tiden jag väger mig på inför upplägg i bloggen är samma tid som hos konsulten för att det ska bli någorlunda jämnt.

Då jag tänkt trappa upp på måndag har jag bestämt mig för att ändå fira lite imorgon med mormor. Så kommer bli lite räkor och aioli för min del. Räkor har jag kunnat äta under ren kur men valt att inte göra för att komma ur ketosen men har nu lärt mig att den riskerar jag mest att komma ur vid överkonsumption och ja att jag äter kolhydrater vilket jag inte kommer att göra.

Men allvarligt kan man få en bättre första måltid efter dieten än detta? Kommer bli hur najs som helst. Återkommer väl med det imorgon.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jättebra jobbat!

2010-11-11 @ 21:44:39
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0