Trött som bara den

Kan säga att man sover inge bra alls i gamla bäddsoffor. Har ont i ryggen, ont i nacken antar att nackspärren kommer snart, har ont i ena höften och för att inte tala om att jag inte känner mig utsoven alls. Hur kul är det när man måste bygga upp tålamod att umgås med mamma hela dagen (IGEN). Bara att inse fakta att vi definitivt inte kan umgås intensivt en längre tid. Kommer nog försöka vara hemifrån så mycket jag kan i sommar.

Måste få i mig lite frukost snart. Idag jävlar måste jag få dieten på banan igen, har blivit en hel del fusk de senaste dagarna här nere. Är ju inte så att vi är hemma under mina mattider så jag får ju snällt rätta mig efter det. Forfarande lite kluven till om Herbalife funkar, visst cm runt kroppen men inte mycket på vikten faktiskt. Å andra sidan kunde jag inte röra på mig så mkt som jag velat förra veckan. Dock denna känns det som vi inte gör något annat än går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0