Pluggdag

Idag känns det som att vi borde dra igång ordentligt med uppsatsen. Efter handledningen igår, som var smått förvirrande faktiskt, borde vi kunna jobba fram något. Man är ju kvar i det där jävla sociologiska tänket!

Annars då? Ja som kanske märks vet jag inte riktigt vad jag ska blogga om för tillfället. Inne i lite bloggtorka.. Men kan ju meddela att min vecka med sömnproblem är bakom mig, nu sover jag som en gris och vill knappt vakna när alarmet ringer.

Istället har jag dock lagt till illamående när jag ska få i mig något i magen på morgonen. Nu vill ingenting ner men eftersom jag kör herbalife så tvingar jag mig dricka iaf vilket resulterar i att jag får slänga mig på sängen ett tag pga illamåendet i 15-20 minuter efter. Livet är hårt.

Ska förresten klippa mig imorgon. Ska bli nice har inte gjort det sen före jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0