Ny kategori

Har funderat ganska länge på att lägga upp en ny och mer personlig kategori i min blogg. Har tänkt döpa den till "Vet ni att..." och den kommer handla lite om mina funderinga, åsikter och allmänt annat som jag tänker på som inte kommer upp till utan så ofta. Man kanske kan se det som ett sätta att lära känna mig bättre. Jag har faktiskt märkt av att jag på senare tid haft ett besöksantal runt 60 personer per dag och det är jätte roligt verkligen!

Så nya kategorin kommer börja från och med imorron bitti.. Få se var vi kan hitta på!

Nu ska jag sova, har en del att stå i imorron innan vi åker.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Spännande! Hos mig har det också stigit massor de senaste dagarna!

2010-05-24 @ 06:51:43
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0