Nostalgi

Är det bara jag som känner lite nostalgi av dessa (på min tid iaf) 1 kronors klubbor. Jag hittade dem i Visby innan vi skulle åka hem och var tvungen att köpa med mig några. Nu kostar de dock 2 kr styck. Asså det var billigare förr! Men med nostalgi menar iaf jag att när jag gick i grundskolan, säkert redan i mellanstadiet, brukade alla springa iväg till torget på rasterna och köpa godis (även fast man inte fick). Ofta blev det dessa klubbor eller nå banankola grej. Aja det är iaf nostalgi för mig och roliga minnen =)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Det där var inget svar, så vad tycks? Är det så att du också tycker Ernst K?

2010-05-31 @ 09:40:26
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0