Med sorg och ett hål i mitt ♥

Jag har precis fått veta att min kära gammelfarmor gått bort. Hände faktiskt för några timmar sedan. Som jag hoppades fick hon bara somna in lugnt och fridfullt.

Jag har varit förberedd på detta i lite över en vecka men jag är ändå väldigt ledsen, jag känner mig nästan tom. Det känns som att jag har ett hål i mitt hjärta just nu. Tanken på att jag inte kommer få träffa henne igen gör ont. Det är en smärta som jag inte kan sätta ord på just nu.
 
På många sätt har jag sett upp till henne. Hon har varit så pigg och go. Jag minns när jag var yngre, hon var ju gammal som gatan redan då, hon var och hälsade på oss i Uppsala och på morgon när vi tvingades upp att äta frukost innan skolan, så stod hon och gjorde morgongymnastik. Tokiga tant säger jag bara.

Jag kommer sakna dig så otroligt mycket! Vila i frid gammelfarmor Emmy, 106 år gammal. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0