Lördag

Har äntligen piggnat till ordentligt. Morgonen har varit lite si och så. Vaknat några gånger av sån mensvärk att jag trott att något gått sönder på riktigt. Så var det gått över och jag har somnat om, sen har det hänt nån gång till. Tills sist fick jag ta mig upp och ta en ipren. I mitt fall är det så att en gång om året ca får jag lida mycket mer än i vanliga fall då jag knappt känner någonting. Kompensation? Sak samma är väl skönt att jag inte hängde med till Bodaborg.

Annars är det F1 träning, F1 kval och sen GP2 race att se på tv. Samtidigt som jag ska plugga lite för att kompensera för de dagarna jag måste vara borta när det är begravning. Det är ju faktiskt så att det inte är lätt att ta sig till Uppsala, sen till Gotland, tillbaka till Uppsala och ner till Örebro på 1 dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0