Jädra åskväder

Det började åska och dundra när jag och Emelie var på Willys igår, klockan var säkert runt kl 20. Det var lugnt den sträckan när vi cyklade hem men precis innan jag skulle gå in i min port såg jag världens blixt. Lite senare känns det som att hela helvetet brakade löst. Blixtrade som sjutton och så började det ösregna. Var tom så ill att vi inte hade något kranvatten på någon timme. Uppenbarligen hade blixten slagit ner i vattenverket så vattenpumparna hade slagits ut. Herregud jag har nog aldrig varit med om något liknande. Fick stänga av datorn ett tag också, ville inte riskera något, så fick kolla på ishockey istället. Måste säga det var ganska underhållande iaf.

Vågade mig tillbaka till datorn till slut men fick inte sitta länge innan nästa sväng oväder körde igång och jag fick se mig besegrad. Hoppade därför isäng istället.

Idag är sista dagen med uppsatsen. Gissa om jag är glad över det. Kan kräkas på arbetsgivare, uppdragsgivare, arbetstagare och uppdragstagare just nu. För att inte tala om allt annat runt det. Känner att jag är arbetsrättsmätt!


Kommentarer
Postat av: Isabel

Haha, nej du skrev Household, vet inte varifrån jag fick det till Lagerhaus.

Men då ska jag kika på måndag, går ju i skolan på stan två dagar i veckan from nästa vecka så jag får kolla då!

Tack för hjälpen!

2010-05-21 @ 08:23:55
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0