Där kom det också.

Fick mitt gamla konto på UPPdok (Uppsala universitet) aktiverat idag. Eftersom jag ska läsa i sommar och så. Ganska kul att jag fortfarande kommer ihåg mina inloggningsuppgifter, som nu är de samma. Kunde tom se alla kurser, poäng och allt från mitt liv på UU. Massa mailadresser till gamla kursare också! Kul kanske? My old life is back!! hahaha

Men skämt å sido. Fick också reda på att jag trots att jag bara ska läsa i sommar måste betala både kår och nationsavgift, därmet återigen bli medlem i en nation som kommer vara stängd under sommaren iaf (?!), detta för 440 kr. Om jag ska se allt från den positiva sidan då så får jag återigen gå på alla studentställen i Uppsala, jag kommer in gratis på BJ på fredagar (tjänar 100 kr/gång) och jag får ta del av alla lokala studentrabatter. Mindre roliga är kanske att Emelie verkar befinna sig i Örebro och skriver C-uppsats hela juni och Anna kommer jobba på arlanda. Vem ska jag umgås med? (Ja Emilia jag vet att du är hemma haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0