Är det bara jag eller går tiden långsamt idag?

Jag tycker nästan att tiden står helt still idag. Känns som jag hunnit med massor och den är ingeting. Morgonen spenderades med att redigera lite på våran uppsats så att Nina och Lina kan lägga in det sista medan jag är borta. Efter det har jag hjälpt en virrig mamma att packa. Tog också en sväng ner på stan för att kolla på en bikiniöverdel, min är för liten, man kan ju tycka att brösten inte borde växa mer men icke. Hittade en jätte fin svart med vita blommor och lite blingbling på New Yorker. Efter det fick jag springa in på apoteket eftersom jag glömt mina ipren hemma och jag kan inte äta panodil som mamma har då de inte hjälper på mig. Sist men inte minst fick jag springa in på Lindex och köpa nagellack och grejs till mamma.

Kom ur duschen för en stund sen och sitter nu och låter håret få självtorka. Passade på att ringa kvinnan som har hand om den sommarkurs jag vill läsa istället för de jag kommit in på. Så nu är jag registrerad på Ekonomisk historia A/Kapitalism, storföretagande och internationalisering. Kände faktiskt att jag skulle få mer nytta av den än Makten över naturen eller Dinosauriernas tidsålder.

Nu ska jag fixa mina naglar, ringa comhem om att frysa mitt abonemang under sommaren eftersom jag inte är hemma och sen vänta på att FP ringer upp mig vid halv 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0