Antagen

Fick precis reda på att jag blivit antagen till 3 av de 7 sommarkurser jag sökt. Anledningen till att jag inte blev antagen till de andra 4 är att jag blev struken. Man blir väl det när man bli antagen på sina förstahandsval. Känns riktigt nice. Min sommar är alltså säkrad. Känns underbart även om att plugga inte var vad jag valt i första hand.

Så blir Geografi & Sport, Makten över naturen eller Dinosauriernas tidsålder (HAHA). Vill helst läsa de 2 första men kanske måste välja dinosarna pga veckorna de hålls. Är orolig att tentorna kan vara samma dag om jag läser de andra. Tentan för dinosarna är vecka 26 redan och se andra vecka 32.

Jaja jag överlever väl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0