Ansiktsmask och hårinpackning

I brist på annat kan man ju passa på att ta hand om sig själv också en lördagskväll som denna. Tror alla är på fest runt om i Tybble utom jag. Men jag deppar inte! Har rakat benen, haft i hårinpackning och nu också ansiktsmask. Det är riktigt skönt faktiskt, förstår inte att det tagit så lång tid innan jag testat. Använder HMs egna faktiskt och dagen till ära testar jag den som heter "Raspberry smoothie", luktar underbart. Just nu känner jag mig väldigt stel i fejjan dock, kan vara för att masken är ganska torr och skall tvättas bort om ca 5 minuter. Har svårt att le också, kanske så det känns när man använt för mycket botox?

Såhär kan man se ut men ansiktsmask HAHA. (den bjuder jag på faktiskt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0