Usch vilken dag

Det har känts såååå mycket längre än det har varit. Kanske för att våra föreläsare var väldigt svår att förstå man fick koncentrera sig som attan. Kvinna med stark amerikansk brytning för den som undrar. Vet inte om jag tycker att hon var jätte bra heller. Det var lite långdraget och hon pratade mest om det hon gett ut på OH innan. Visserligen fick vi göra lite frågor men vet inte om jag lärde mig jätte mycket av det heller. jo vi fick en kortare lunchrast, ytterst jobbigt måste jag säga, visserligen fick vi sluta mycket tidigare så ska kanske inte klaga allt för mycket.

Kan ju säga att min kropp är full av vårkänslor. Jag känner mig allmänt glad och lycklig faktiskt. Älskar när det blir vår och solen tittar fram. Vårfloden har väl inte kommit farande än så behöver inte klaga på att bli blöt om fötterna. Säger bara mer sol till folket!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Det är därför man får smörja in sig efteråt ;-)



Du kan leta reda på Almunge hemvård finns ju tex, sedan kan du säkert rinag till kommunen och fråga efter nummer till de olika områdena. Utöver kommunen finns det ju Carema tex som är ett privat bolag.

2010-03-16 @ 18:03:29
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0