Underbar dag

Den här dagen har varit helt fantastisk. Jätte fint väder, varmt och skönt. Tog en timmes promenad med Emelie på eftermiddan. Solen värmer verkligen nu, precis vad jag behöver. Kan man bli annat än glad liksom? Sen blev det lite käka och efter det så har jag bara suttit här och kollat lite jobb. Har precis duschat också så jag slipper göra det imorron, känner inte att jag vill gå upp sådär extra tidigt för att duscha. Snart kommer väl Emelie hit för övrigt. Ska se svenska hollywoodfruar och så är det Boston teaparty efter det. Sen blir det nog snark för min del. Ses imorron, önskar mig sol och fint!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja tänk när snön försvinner och det blir vår på riktigt!?

2010-03-09 @ 19:48:06
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0