Trött i skallen

Var skit trött igår så den var bara lite efter 22 när jag gick och la mig. Kanske var tur det eftersom klockan ringde 02.20 första gången och då var det till att vakna upp och se F1 träning 1. Sen fick jag sova ca 2 timmar innan det var dags för träning 2 runt halv 7. Så ja nu är jag lite trött i skallen. Men vad gör man inte om man är ett riktigt fan? Mena folk sitter uppe hela nätter för Oskarsgalan och liknande. Skulle de spela fotboll mitt i natten skulle nog folk också kolla. Detta är mitt val så jag klagar inte. Komma se ut såhär hela helgen så kommer inte bli så mycket sovande känns det som.

Träningen är visserligen snart slut. Då ska jag käka, fixa till lite i mitt rum så det inte ser ut som kaos när jag kommer hem samt packa det sista. Slutligen kanske jag ska få mig själv att se någorlunda levande ut när jag ska åka tåg haha.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja tydligen finns det så fint vatten i Fyrisån! Tyckte bilden var otroligt fin! Men vid vissa ställen är ju vattnet faktist ganska klart, jag avr mest facinerad över hur många och stora fiskar det verkade finnas!

2010-03-26 @ 15:25:14
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0