Tisdag

Vaknade typ 05 imorse av världens konstigaste dröm. Den slår nog allt jag drömt hittills. Önskar dock att jag kunde missas mer än bara småbitar men antar det är vad som händer när man somnar om. Så nu ska jag försöka hitta på något att göra idag. Har huvudvärk igen, jävla visdomstand!, så känner inte direkt för att göra något. Är visserligen inplanerat en fika med Emilia och Sandra senare. Det ska bli kul, tror jag ska ta en sväng på stan samtidigt när jag ändå är där nere. Ska se om det finns något roligt att kolla på på bokrean.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Att du inte går och drar ut den?



Jag har hittat massor på bokrean, till alla oss i familjen. Tyckte det fanns mycket att väälja på i år!

2010-03-02 @ 13:28:05
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0