Söt klänning

Tror att jag gått och blivit lite tjejig på sista tiden. Problem och saker som jag inte brytt mig om förr har blivit mer och mer viktiga. Hade aldrig klänningar när jag var yngre och knappt kjol heller men nu ser jag allt fler söta saker omkring mig. Kollade på bonpix.se idag och hittade denna klänning.

Tycker det är jätte söt som sommarklänning. Gillade nog den med rosa, grått och svart mest men blå, gul va inte fy skam heller men lite mer färg än jag är van att ha på mig. Men man kanske ska ha ljusa klara färger på sommaren? Den fanns i grön, gul också men grönt funkar inte för mig iaf. Tyvärr verkar flera gilla den i rosa eftersom det är tillfälligt slutsåld =(

Vad tycker ni? Hemsk? Söt? Okej?

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja i det flesta län är det 23 men i Uppsala verkar det vara från 25, en kompis blev kallad förra året när hon fyllde 25 också.

JAg har ju själv känt konstigheter så därför är jag så jäkla orolig!

2010-03-18 @ 07:37:21
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Anna

I like it mucho! Nu blir jag sugen på att köpa en liknande, den skulle passa perfa att ha när vi e på cypern:)

2010-03-18 @ 12:27:00
Postat av: sarita

jätte söt!:)

2010-03-21 @ 16:28:27
URL: http://zcara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0