Snart så...

Snart så drar jag tillbaka till Örebro. Förstår inte att det alltid ska vara sån lång väntan när man ska göra någonting. Men nu slipper jag konka på all packning iaf och det tycker jag om. Fick ju en väska till med mig hem eftersom vi hämtade tillbaka min DVD-spelare eftersom hårddisken i den fortfarande funkar men att de ska fortsätta leta reservdelar åt oss så får vi lämna in den igen. På tal om det, ni kanske minns msn konversationen mellan mig och pappa där han sa han hade en liten present? Han har köpt mig en lite DVD-spelare som får kompensera för min andras handikap ett tag framöver eller tills jag kan köpa en ny med hårddisk.

Aja dags att packa ihop dator och det sista som ska med. Thomas kommer om ca 15-20 min och hämtar upp mig och min bror...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0