Sådär ja

Nu har man fått lite gjort under dagen iaf. Var först till Nina och hämtade hennes extranyckel eftersom jag ska gå ut med Bulten imorron när hon jobbar. Sen tog jag mig en sväng till solariet och låg där och myste i 15 minuter. På vägen träffade jag Annie som bodde i min korridor förr, alltid lika roligt att träffa på henne. Sen var det hem snabbt för att byta om och gå ut på promenad med Gabi. Ja jag och Gabi är ute och går en hel del men det är skönt och varför inte ta en promenad och bränna lika kalorier samtidigt som man snackar skit liksom? Tycker iaf att det är underbart skönt att komma ut och röra på sig. Så vad ska jag göra när Gabi åker till Brasilien i två månader? buhuu..

Nu ska jag slänga i mig en shake och dra över till Emelie. Dags att göra något åt hennes dator.

Kommentarer
Postat av: gabi

ja vad ska vi göra utan varandra emma?! ;)

2010-03-24 @ 16:05:25
URL: http://beatlesmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0