Pissväder

Det är grått, trist, tråkigt och framför allt blött. Det är sånna här dagar som gör att man ibland blir lite smått trött på livet faktiskt. Pallade inte vara kvar på föreläsningen idag, orkade inte fokucera på det vi skulle göra så jag och Lina drog. Satt och filosoferade ett tag och ringde diverse samtal, terra Jennie och lite sånt. Sen gick jag till solariet och la mig en kvart tror jag. Var underbart skönt att ligga där i värmen. Ville inte att det skulle sluta. Tror faktiskt att jag ska krypa ner i sängen ett tag. Har ingen ork att göra något.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja högt upp och på sidan,ungefär där vi satt på green day fast högre upp och lite mer åt sidan. Japp vi var typ 1meter ifrån alla kändisar på hotellet..så min syster lekte paparazzi och tog massa kort;-)

2010-03-18 @ 16:58:51
Postat av: Emilia

Jo det tycker jag låter som en toppen ide=)

2010-03-18 @ 17:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0