Ny vecka igen då

Och surprise surprise jag har ingen föreläsning idag. Och surprise surprise jag är uppe tidigt IGEN. Har vaknat kl 8 hela helgen och idag verkar inte vara något undantag. Så det har tydligen blivit min egna väckningstid. Idag hade det dock varit skönt att ligga kvar i sängen men har lovat Emelie att hänga med till Marieberg då något i hennes laptop gått sönder. Så vi ska åka så tidigt som möjligt för då kommer vi hem tidigt igen. Aja inget att göra så nu är det dags för frukost och så måste jag klä på mig lite.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Men det är faktiskt skönt att gå upp i en vettig tid även om det är helg, iaf jag blir piggare än om jag tar en lång sovmorgon!

2010-03-15 @ 15:45:49
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0