Mys tisdag

Tisdagskvällen har jag spenderat hos Emelie. Först skulle jag hjälpa henne få Word på datorn men det var ju en hel procedur och gick inte helt som jag tänkt mig så får kolla på det någon annan dag igen. Dels hann jag inte heller för att Gabi, Maria och Malin döck upp för att kolla på film. Och sedvanligt när det gäller oss så blev det ju något att äta till också. Malin och Maria hade med sig chips och dipp, men blev inget för mig, väldigt stolt faktiskt. Är inte det lättaste när alla runt omkring en sitter och mubbar liksom. Sen blev det filmtajm i form av Twilight och New Moon så behöver man inte se dem på ett tag iaf. Eller inte förrän det är dags för Eclipse på bio iaf!

Nu ska jag hoppa i säng iaf, skit trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0