Lördag

Vaknade hur tidigt som helst av mig själv och var jätte pigg så var ju bara att stiga upp. Jag vet ju att ifall jag skulle somna om skulle det kunna förstöra hela dagen. Vet inte varför det blir så men man är inte lika pigg när man vaknar. Så blev att vänta ett tag innan tredje formel 1 träningen börja. Det är kärlek!
Idag är det motorsport i stort sätt hela dagen. Nu porsche cup,  sen F1 kval och efter det GP2 race. efter det måste jag pallra mig iväg till Statoil och hämta ut min bok. Snabbis till Willys blir det nog också.

Kvällen bjuder på melodifestivalen hos Emelie. Blir tacos och gott gott. För min del första gången på en vecka. Men jag kan ge mig själv det eftersom det är melodifestivalen och lördag hehe.

Kommentarer
Postat av: Marcuserica

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-01-12 @ 15:15:02
URL: http://marcuserica.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0