Lång dag

Det känns iaf väldigt lång. F1 racet var väl okej, tycker inte att regeländringarna har gjort racingen bättre?! men kanske inte sämre heller egentligen. Var dock nervös hela racet igenom pga att avgasröret på bilen i vilken föraren jag hejar på gick sönder och det påverkade en hel del så han åkte ner från 1a till 4a. Så länge ut som han skulle åka ner till 8:e plats men han kämapde på och slutade 4:a iaf. Var lite deppad efter racet men tog mig en promenix till ÖB och Statoil för att hämta min bok och köpa diskmedel.

Diskmedel leder fram till nästa irritationsmoment just nu. Det verkar inte vara en jävel som försöker hålla rent på det här stället. Köket ser jätte äckligt ut och folk som springer där ute är typ irriterade och på dåligt humör när man ser skiten. Dessutom så har ingen brytt sig om att köpa diskmedel, så vad diskar man då med? Så jag tog tag i saken när jag ändå skulle bort till Statiol. Så nu har vi diskmedel, vi ska ha korridorsmöte imorgon och det är en del sura miner och folk som är trötta på det här med att vissa aldrig sköter sig eller ockuperar halva köket med sin disk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0