Förvirrad...

Jag känner mig ganska konstig idag. Jag tror jag grubblat över diverse saker hela natten. Vaknat om vartannat men jätte konstiga tankar. Hur vet man när man kan lita på någon? Det har hänt så konstiga saker på senare tid att jag börjar förlora tron på folk. Hur undviker man att bli inblandad i saker med personer man bryr sig om och vill hjälpa? Det är väl så att alla har vi vår väg att gå, saker att lära oss. Vi har väl blivit tilldelade våra liv för att lösa problem vi inte gjort något åt i det förra. Ja jag tror på tidigare liv och jag tror på liv efter detta. Det är inget konstigt och jag vet att jag inte är ensam. Dock är jag långt från lika "illa" som andra. Jag vill helst inte skylta med det. Men just nu känner jag min klyven. Kan man bli utnyttjad och veta att man kanske blir det utan att göra något åt det eller är det falsk alarm och känslorna som spökar av tecken. Jag orkar inte en gång till... jag känner mig vilsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0