Inlägg 1000

Det är är mitt tusende blogginlägg. Grymt bra jobbat av mig själv måste jag säga. Med tanke på att jag inte ens haft den här bloggen i ett år. Vet inte om det är att jag snackar för mycket skit eller om jag helt enkelt har mycket att säga som gjort att jag kommit upp i så många inlägg. Det får ni väl avgöra själva, jag tycker fortfarande att det är kul.

Jag tänkte iaf ge detta tusende inlägg till den tatuering som jag förhoppningsvis ska göra i helgen. Det ser ut såhär och ska symbolisera den absoluta kärlek jag känner för all musik i världen. Det är ju faktiskt sant att jag inte kan välja en musikstil före en annan. Alltså älskar jag musik i allmänhet och skulle inte kunna klara mig utan den.

Kommentarer
Postat av: Sandra

det blir bra det

2010-03-25 @ 14:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0