Ibland går det bara inte

Försökte i säkert 2 timmar att grej med Emelies dator men det ville sig helt enkelt inte. Med andra ord den funkar inte alls som andra datorer eftersom jag formaterat om min några gånger plus flera av mina andra utan problem. Så till sist fick vi helt enkelt ge upp. Mena datorn ville inte ens samarbeta och låta oss öppna honom för att dammsuga bort allt damm. Envis sak den där och måste erkänna att idag var inte jag mest envis. Så få se om jag kan klura ut något.

Visste ni att jag tydligen är förlovad och ska gifta mig? Nej det visste inte jag heller förrän idag. haha

Kommentarer
Postat av: Isabel

Haha, har du drömt igen? ;-)

2010-03-25 @ 10:56:50
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0