Hemma igen!

Hemma igen i Örebro. Resan tillbaka gick bra, tåget blev 7 minuter sent så det var lugnt. Sköna var att jag slapp gå av på hela resan så inget byte i Enköping. Kan säga att det var underbart! Undra varför de inte gör så oftare? Mena resan blev billigare än vad jagf brukar betala. Visst det tog 1 timme mer men jag tar det eftersom jag slapp oroa mig för om bussen skulle bli sen eller om jag skulle få stå och frysa i Enköping i väntan på tåget. Så nu har jag provat två nya vägar till och från Örebro. Föredrar nog tåg i slutändan, buss är inte riktigt min grej så länge. Kanske med skönare säten som de till Eckerö!

Vad ska man hitta på idag då? Måste ta mig till Willys och handla lite mat, är helt tomt i mina skåp, inte i frysen dock så det är skönt. Sen måste jag ta tag i att sy hålet i mina mjukisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0