En av de dagarna...

... då det känns extra motiverande att ta tag i sitt liv. Har varit ute på över en timmes promenad med Gabi, sen när jag kom in tog jag tag i det lite mer och körde 100 situps, 100 pushups, benövningar för lår och vader samt lite för rygg och sidomuskler. Ja jävlar vad jag fick till det, varför ska man köpa träningskort när man kan köra en långpromenad och träning i sitt eget rum till musik man själv valt? Okej det är faktiskt roligt att komma iväg och träna i grupp det är väl därför man går till Friskis.

Men känner mig grymt duktig idag alltså. Det är nästan så man skulle kunna säga att jag gått i minus idag. Har fått i mig ca 200 kalorier idag och efter en långpromenad och 30 min annan träning har man bränt bort mer än det.

Nu väntar lunch och en skön dusch.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, rolig bild =)

2010-03-26 @ 11:44:06
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0