Sony Ericsson MBS-200

Förra veckan köpte jag denna högtalare som man via bluetooth ansluter till mobilen. Den gör att istället för att behöva lyssna på mobilens sämre högtalare kan man bara bära med sig denna lilla sak. Man slipper sladdar också eftersom den laddar precis som en mobiltelefon. Självklart går det att ha via sladd också men man behöver inte. Denna version har också till skillnad från föregångaren en volymknapp så man själv kan höja och sänka. Den kostade 399 kr på netonnet. Jag var och hämtade den på lagershoppen i Örebro, skickar man efter på nätet kostar det lite till för frakt.

Nu har jag iaf testat den och jag tycker den är helt underbar. För att vara så liten och endast en högtalare så är det väldigt bra ljud. Perfekt att ta med till stranden i sommar eller vilken piknik som helst faktiskt. Har inte testat hur länge batteriet håller men det är ju lite så med nya saker också att det tar några laddningar innan den når sin fulla kapacietet.

Idag bara för att testa kopplade jag ihop den med min lilla laptop som har inbyggd bluetooth. Det blev också hur bra som helst. Men andra ord funkar den inte bara med Sony Ericssons telefoner!

Så vill du ha något till mobilen eller laptopen som ger bättre ljud när du är ute på äventyr, då rekommenderar jag denna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0