Ny dag, ny vecka.. nu kör vi

Då är det ny vecka igen. Förra vart väl helt okej, för denna vecka önskar jag mig bättre väder. Trött på regn och rusk, jag vill ha sol så man kan vara ute. Om inte annat lite bättre väder för att höja pluggmotivationen.

Idag är det iaf jag och finansiell utveckling efter andra världskriget som gäller. Måste säga att jag har lite ångest inför seminariet på onsdag men det är troligtvis för att jag inte riktigt förstår det jag läser och då är det lite jobbigt att sitta med 20 pers till och se ut som en idiot. Speciellt då vi ska ha förberett en liten presentation av de 3 frågorna till seminariet men vi ska skriva själv på en. Är ju klart man tar den fråga som är lättast. Eller för min del den fråga jag förstår men jaja. Sånt är livet!

Så nu ska jag hoppa på cykeln och ta mig till pappa. Finns inte ens chans att man får pluggro här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0