Nu skall grillas och vinas

Om ca 15 minuter skall vi i korridoren samlas och planera kvällen. Troligtvis kommer det iaf bli grillning för de som vill vara med. Sen kommer det bli vin för mig iaf, såg att Markus hade massa öl och Martin hade nog också öl. Med andra ord, det blir som det blir, vi har inte planerat så noga men jag känner mig redo. Dock är jag inte så stolt över fakta att jag inte ätit ett dugg på hela dan, eller jo jag provsmakade min hemmagjorda snickers och det fick nog ses som brunch och senare på eftermiddagen kan jag bara minnas ett glas mjölk. Fy på mig! Men ska försöka få i mig något ätbart innan jag börjar dricka iaf, så jag lovar jag kommer leva när denna kväll är över.


Vet inte vad det är men blir jävla bra bildljus när man står vid fönstret =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0