Måndag och nästa sista veckan

Idag är det alltså måndag igen, jag är skit trött som alltid. Dygnsrytmen har såklart blivit helt rubbad under helgen så jag får väl skylla mig själv antar jag. Men en ny pluggvecka drar igång nu, ska iväg till universitetet nån timme och fixa till det sista på seminarieuppgiften tills på onsdag. Vilket är det sista vi går innan egna uppgiften skall göras. Jag vet iaf vad jag ska göra även om jag inte ser fram emot den precis. Men sånt är livet antar jag, just nu vill jag bara ha ledigt och inte tänka på plugg. Skulle bara vilja ligga och dega på en strand någonstanns men det får vänta.

Känns iaf bra att jag ät bättre ute i tid än vissa andra i min kurs. Träffade en kille på snerikes i fredags. Det var för övrigt han som satt med 2 st energidryck och chips på lektionen haha roligt. Dum som jag var sa jag det till honom också men han bara skratta och sa att han var bakis och att han inte hade ätit frukost. Tydligen var han bakis på seminariet också och hade slängt ihop seminarieuppgiften samma morron. Okej ja jag tror jag överanalyserar och tror man måste vara mer seriös än alla andra. Får softa ner lite efter detta haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0